вівторок, 20 листопада 2018 р.

Проведено розподіл тем конкурсного випробування "Урок" серед конкурсантів в номінації "Основи здоров'я" шляхом жеребкування

20 листопада 2018 року о 09 год 00 хв в режимі онлайн проведено розподіл тем  конкурсного випробування "Урок" серед конкурсантів в номінації "Основи здоров'я" шляхом жеребкування:
1. Узлова Тетяна Юріївна (Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 10 міста Олександрія)
Урок в 9-А
Тема. Моніторинг здоров’я
Види моніторингу фізичної складової здоров’я. Показники фізичного здоров’я
Практична вправа. Експрес-оцінка індивідуального рівня фізичного здоров’я

2. Єфіменко Ірина Олександрівна (Комунальний заклад «Навчально-виховне об’єднання №33 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, дошкільний навчальний заклад Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»)
Урок в 7-Б
Тема. Пожежна безпека у громадських приміщеннях
Правила пожежної безпеки у школі. Оповіщення про пожежу. Первинні засоби пожежогасіння. Алгоритм дій під час пожежі в громадському приміщенні.
Практична вправа. Відпрацювання алгоритму дій під час пожежі в громадському приміщенні.

3. Власюк Леся Василівна (Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Світловодської міської ради Кіровоградської області)
Урок у 8-В
Тема. Профілактика захворювань незбалансованого харчування.  Харчові добавки.

Немає коментарів:

Дописати коментар